onsdag 29. mars 2017

Live redder verden litt- Mikkel

Live redder verden litt

I min klasse har vi sett serien live redder verden litt. Live redder verden litt er en serie på 5 episoder og handler om at en som heter lise skal leve bærekraftig. Før programmet slapp hun ut 19 tonn co2 hvert år. Live tenker at hvis hun skjerper seg er hun med på å redde verden litt. Etter programmet slipper hun ut 8,5 tonn co2 hvert år.

Jeg syntes denne serien var interessant, jeg lærte veldig mye om hvordan leve et mer miljøvennlig liv. Jeg er ganske sikker på at jeg ble mer miljøvennlig av å se serien. Jeg synes det er viktig å tenke mer på miljøet.

Jeg tenker at de som lagde den lagde den fordi de ville at folk skulle bli interessert i å være mer miljøvennlig. Jeg tror at de klarte å få mange til å bli mer miljøvennlige fra denne serien. Dette synes jeg er viktig for å redde verden litt.


3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Veldig bra at serien har fått deg til å bli mer miljøvennlig. Helt enig i at det er kjempeviktig å gjøre sitt for å redde verden... litt. Å bli mer bevisst er jo et sted å starte :)

    SvarSlett